Broderns attack på Meghan – inför alla
Det är New York Posts Page Six som avslöjar Thomas Markle Juniors reklamdeal.
Ölmärket Classic New York Beer har bokat in Meghans halvbror för att spela sig själv i en reklamfilm – som skämtar med brittiska hovet.
I filmen bryter sig brodern in på Buckingham Palace för att stjäla drottningens krona. Han griper tag i kronan men gör sedan en upptäckt: en packa öl från märket som ligger bakom reklamen. Plötsligt dyker en vakt upp – klädd i röd väst och björnskinnshatt – och skriker: “Släpp allt”.
Markle Junior släpper då kronan men plockar på sig en öl som han dricker upp innan han flyr.
Broderns hånfulla reklam om systern
I flyktbilen, en Rolls Royce, väntar en Meghan-dubbelgångare spelad av Renee Wood. När Markle Junior kastar sig in i bilen frågar dubbelgångaren om han lyckades stjäla juvelerna.
Han svarar att han lyckades stjäla något ännu bättre – och tar fram ölen.
– Priceless, svarar Meghan-kopian.
Markle har tidigare väckt uppmärksamhet för sina Meghan-attacker. Förra året kallade han systern för “falsk”.
Men nu hoppas han genom reklamen kunna återknyta banden med systern.
Broderns desperata ord för att bli vän med Meghan
– Det skulle vara fantastiskt att ses och ta en öl. Trots allt sa hon ju i reklamen att ölen var “priceless”, säger han enligt New York Post.
Han fortsätter:
– Jag tror ingen kommer bli upprörd över filmen. Det kommer inte göra någon förbannad. Den är lite komisk. Det var hela poängen.