Bianca Ingrossos hemlighet avslöjad – efter långa väntan: “En milstolpe”
Vilka nyheter!
Bianca Ingrossos företag CAIA har bara funnits sedan 2018, men räknas redan som ett av svenska affärsvärldens största framgångssagor.
Så mycket drar CAIA in
Vinsterna vet inget slut för entreprenören och influencerns sminkmärke.
2022 ökade de från 320 miljoner kronor till svindlande 408 miljoner kronor, något som också syns på de anställdas snittlön – vilket ligger på 46 000 kronor i månaden.
Nu öppnar CAIA butik
Än så länge har produkterna, som blir allt fler för varje dag, endast funnits att köpa online.
Men nu kommer Bianca och företaget med ett glädjande besked – CAIA öppnar nämligen en pop-up butik på lyxvaruhuset NK i centrala Stockholm.
Detta efter en enorm efterfrågan från trogna kunder.
Bianca Ingrossos glädjebesked – fem år efter lanseringen
NK blir det första varuhuset i världen att ge CAIA en fysisk plats – och redan torsdagen den 12 oktober slås dörrarna upp till butiken, som kommer vara belägen på entréplan.
VIDEOS FRÅN svenskdam
Och det blir ett hejdundrande firande. NK:s välbekanta klocka kommer att för första gången ändra färg, och det i äkta CAIA-anda – klockan blir rosa på öppningsdagen.
"Jag är stolt"
Butiken kommer stå öppen för allmänheten i tre månader, och flera nyheter planeras att lanseras i butiken.
– Jag är stolt över att äntligen kunna välkomna våra kunder till vår magiska CAIA-värld. Att öppna en fysisk butik är en viktig milstolpe för CAIA!, säger Bianca i ett pressmeddelande och fortsätter:
– Jag så är glad över att se hur CAIA växer och att våra kunder äntligen får möjligheten att utforska produkterna i en fysisk miljö. Under hela processen med att skapa denna pop-up är vårt mål att ge våra kunder en upplevelse utöver det vanliga.