Elaka påhoppet på Tommy Körberg – efter plötsliga inhoppet i Ica-reklamen
Tommy Körberg kritiseras – efter ovanliga uppdraget.
Allt sedan Loa Falkman ersattes av Suzanne Reuter och Björn Kjellman i Ica-reklamerna har de tagit en lite annorlunda kreativ vändning. Det är mer fokus på Ica-Stig och Ica-Stina och mindre fokus på resten av medarbetarna i den fiktiva butiken, något som inte uppskattas av alla.
I den senaste reklamfilmen gästas butiken av Tommy Nilsson och Tommy Körberg, vilket inte var särskilt populärt. På Icas Facebooksida är många kritiska till den nya stilen och kräver att de går tillbaka till hur det var förut.
LÄS MER: Tommy Körbergs avgörande livsbeslut med hustrun Ann-Charlotte – efter svåra sjukdomen
”Gå tillbaka till någon gång innan Charlotte Perelli var med i en reklamfilm. Redan där ändrades stilen på reklamfilmerna, och då var gamla ICA-stig kvar. Hela stilen ändrades då, ni måste ha bytt regissör, manusförfattare eller annat. Ta kontakt med personerna som styrde och bestämde någon gång fram till år 2018 eller så.” skriver en användare.
”Så fruktansvärt dåligt Blev riktigt ledsen av valet vilken Tommy som var snyggast. Diskriminering. Känner inte för att handla på Ica längre.” skriver en annan.
Läsarna inte nöja med Tommy Körberg
I kommentarsfältet hos sajten Nöjeslivet på Facebook får inslaget med Tommy Körberg hård kritik.
”Det värsta bottennappet är väl den senaste reklamsnutten, med dom två Tommy. När dom säger den snygga underförstått att den andre är ful. Vad är det för signaler det ger, främst till våra barn och ungdomar, att det är ett ok tyckande.” skriver en följare där.
LÄS MER: SVT-profilernas förvandling – åren efter mystiska avhoppen
LÄS MER: Herman Lindqvist avslöjar sanningen om exfrun – efter splittringen