Populärt: NYTT! Korsord Drottning Silvia Kronprinsessan Victoria Prins Daniel Prinsessan Madeleine Prinsessan Sofia Marius Borg Höiby

Rasar efter bilderna på Heidi Klums 20-åriga dotter: ”Inte normalt”

24 okt, 2024, 14:30
Heidi Klum har hamnat i blåsväder efter bilderna med dottern Leni, 20.
Annons

Heidi Klum är en av världens främsta fotomodeller. De senaste åren har hon även blivit uppmärksammad för sin kreativitet runt Halloween, där hon bjudit på den ena avancerade dräkten efter den andra.

5 Kändisar du inte skulle tro är lika gamlaBrand logo
5 Kändisar du inte skulle tro är lika gamla

Varje år lockar hon hollywoodkändisar till sin traditionsenliga halloween-fest, där hon försöker lägga ribban extremt högt, på en nivå som för många tycks närmast ouppnåelig, med sina spektakulära outfits.

För två år sedan hyllades hon stort efter att ha dykt upp som en gigantisk mask. På röda mattan närvarade även dottern Leni, 20, som i sin tur hade klätt ut sig till Catwoman, som även hyllades för sin kreativitet.

Annons
Heidi Klum
Heidi Klum gör en intervju i sin omtalade mask-kostym. Evan Agostini
Leni Klum
Leni Klum anlände till Halloween-festen som Catwoman. TheImageDirect.com/TT
Annons

Ilska efter bilderna på Heidi Klum

Nu däremot har det svängt åt andra hållet. Heidi har fått hård kritik för nya bilderna med dottern Leni, som publicerades i samband med en kampanj för modemärket Intimissimi.

På bilderna kan man se mor och dotter stå sida vid sida, båda poserande i underkläder, vilket fått flera att rasa och rikta hård kritik mot en av världens största fotomodeller.

”Vilken normal mamma skulle posera tillsammans med sin dotter i underkläder?”, skriver en person enligt The Sun.

”Herregud, det är din mamma”, skriver en annan.

Fått kritik flera gånger

Enligt den brittiska tidningen är det inte första gången som Heidi Klum får kritik för att posera i underkläder med sin 20-åriga dotter.

Annons

Enligt Megan Boyle, pr-chef på TAL Agency, är det heller inte något negativt att de senaste bilderna möts av hård kritik, då hon anser att all publicitet är bra publicitet för modemärket.

– Alla typer av marknadsförings- eller reklamkampanjer måste väcka känslor. Och, oftare än inte, får en negativ reaktion mycket mer uppmärksamhet än en positiv.

– Oavsett om folk hissar eller dissar bilderna, har annonsen gjort jobbet.

Heidi Klum och Leni Klum
Heidi Klum får hård kritik för senaste modekampanjen med dottern Leni. IBLIM

Foto: TT

Annons